Showing posts with label Brad Jones. Show all posts
Showing posts with label Brad Jones. Show all posts

Dec 14, 2012

BRAD JONES DILANJUTKAN KONTRAK

Brad Jones
Timbalan kepada Reina
Agak pelik. Ketika nasib masa depan Pepe Reina sebagai goli nombor wahid masih belum ketentuan, timbalan beliau pula dilanjutkan kontrak. Spekulasi jadi makin hangat dan hangit. Tunggu dan lihat apakah benar dan bakal terjadi perpindahan sensasi Pepe ke Emirates yang agak kecoh semenjak dua menjak ini. Peminat takkan mahu ini terjadi, tapi dalam bolasepak pelbagai kemungkinan boleh terjadi 

Berbalik kepada Jones, nampaknya perebutan kerusi timbalan antara beliau dengan Doni nampak dimenangi oleh pemain antarabangsa Soceeroos itu. Walaupun Doni nampak lebih gah bermain dengan kelab besar di Serie A dan Jones cuma bermain dengan kelab Liga Kejuaraan, Middleborough, tapi pengalaman dengan sepak terajang Liga Inggeris dicelah kangkang Jones sahaja.

 Semua tentang Jones kita dah tengok semasa beliau ganti Pepe awal musim. Nak kata tere sangat pun tak berapa tapi gelabah bewak macam Cavaleari pun tak nampak lagi. Cuma bagi saya pemain yang berusia 30an macam Jones patut main sebagai no.1 ditempat lain kerana nampak sangat dia bukan lawan Reina. Namun apa yang kita bangga dengan Jones, dia tak mudah melatah dan bermain sebaik mungkin bila diberi peluang.

Mar 26, 2011

PINJAMAN MEMINJAM


sekadar gambar hiasan

Akhirnya Dani Pacheco dipinjam kepada pasukan hijau kuning, bukan pasukan Kedah no, tapi Norwich City, yang pernah ditaja oleh Proton/Lotus tak lama dulu ingat lagi tak. Bagi saya pemain ini memang patut diberikan peluang untuk bermain kerana kualiti dah ada cuma tiada pengalaman membuatkan Dani kurang menyerlah untuk dimasukkan sebagai pemain gantian. Memang sudah 3 pengurus telah melihat prestasi pemain akademi Barcelona ini tapi tak reti nak guna, walaupun mereka tahu kebolehan beliau semasa ditonjolkan dengan pasukan remaja Sepanyol. Jadi platfom Liga Kejuaraan (Championship) adalah jalan terbaik bagi kelab dan Pacheco sendiri. Malah Norwich juga sedang memburu slot untuk kelayakan playoff ke Liga Perdana. Harap-harap beliau akan diberikan peranan utama macam Daniel Ayala di Derby, bukannya jadi pemain simpanan sahaja. Lain pula dengan Brad Jones, dia dipinjmakan ke Derby County setelah tewas untuk menjadi goli no.2 kita, kepada Peter Gulasci. Nampaknya Jones boleh terus sarung jersi Derby kerana kemasukan beliau hanya untuk memenuhkan kuota pemain tempatan.

Aug 17, 2010

SELAMAT DATANG BRAD JONES



Urusan pembelian penjaga gol dari Middlebrough ini menurut kenyataan adalah sekadar faktor pemain tempatan. Kalau tidak kenapa nak beli lagi kerana kita sudah ada Cavaleari yang boleh dipercayai untuk ganti Reina bila ada kecemasan. Namun begitu bukan senang sebenarnya nak cari penjaga gol yang berpengalaman yang sekadar mahu menjadi pemain simpanan. Contohnya, David James tidak mahu jadi pemanas bangku simpanan dibelakang penjaga gol utama dalam Liga Perdana dan sanggup ke Liga Championship untuk memakai jersi No. 1.

Kita harap semoga Jones boleh menjadi pembantu yang baik bagi Reina. Kerana itulah tujuan utama walaupun isu kuota adalah perkara sampingan. Jadi sekarang apa nasib Cavaleari. Walaupun Hodgson cakap dia masih perlukan pemain berpengalaman seperti Cavaleari, pastinya pemain itu sendiri takkan berpuashati diturunkan ke tempat ke-3. Dengar cerita ada kelab di Serie A yang mahu membawa Cavaleari ke sana. Tak salah saya pasukan yang baru naik, iaitu Cesena. Apapun kalau benar ianya bakal terjadi kita patuut ucap terima kasih kepada Cavaleari yang sabar memanaskan bangku simpanan selama 2 tahun disini.

Labels

Liverpool (216) Rumours (157) Premier League (153) Priemer League (70) Steven Gerrard (40) Piala Europa (37) Champion League (35) Luis Suarez (34) Fernando Torres (32) Rafael Benitez (31) Youth (25) Kenny Dalglish (23) Lucas Leiva (21) cartoon (21) kontrak (21) Dirk Kuyt (20) Hari ini dalam sejarah (20) Jersi (20) Owner (20) Player (20) komentar (20) Isu terkini (19) Chelsea (18) England (18) Lagenda (18) Piala FA (18) Awards (17) Daniel Agger (17) Andy Carroll (16) Jamie Carragher (16) Piala Dunia (16) news (16) transfers (16) Antarabangsa (15) Man U (15) Perpindahan (15) Man City (14) Roy Hodgson (14) Xabi Alonso (14) Pepe Reina (13) Piala Liga (13) premeir league (13) ulasan (13) Alberto Aquilani (12) Everton (12) Gossip (12) Lawak (12) Ryan Babel (12) cedera (12) Arsenal (11) Javier Mascherano (11) kecederaan (11) Pengurus (10) ucapan (10) David Ngog (9) Liverpool tour (9) Martin Skrtel (9) Newcastle (9) Robbie Keane (9) Stoke (9) ex-liverpool (9) Alex Ferguson (8) Andrea Dossena (8) Joe Cole (8) Jose Enrique (8) Aston Villa (7) Carragher (7) Emilliano Insua (7) Iklan (7) Milan Jovanovic (7) Paul Konchesky (7) Raheem Sterling (7) Raul Meireles (7) Sami Hyypia (7) Tactical (7) West Brom (7) anugerah (7) Alvaro Arbeloa (6) Bolos (6) Carling Cup (6) Craig Bellamy (6) Damien Comolli (6) Daniel Ayala (6) Fakta (6) Goalkeeper (6) Jaringan (6) Jordan Henderson (6) Lawak Basi (6) Pemain Terbaik (6) SPURS (6) Sebastian Coates (6) Stewart Downing (6) Sunderland (6) Wigan (6) birthday (6) Andriy Voronin (5) Blackburn (5) Brendan Rodgers (5) Copa America (5) Fixture (5) Fulham (5) Glen Johnson (5) Jay Spearing (5) Liga Europa (5) Midfield (5) Pemberitahuan (5) Pra-musim (5) Yossi Benayoun (5) pinjaman (5) Albert Reira (4) Analisis (4) Belajar Bola (4) Charlie Adam (4) Christian Poulsen (4) Defender (4) Glen Johnsen (4) Hull (4) Insua (4) Jermaine Pennant (4) John Henry (4) League Cup (4) Liverpool vs Arsenal (4) Liverpool vs West Ham (4) Maxi Rodriguez (4) Pacheco (4) Rasis (4) Reading (4) Reserve (4) Rick Parry (4) Sparta Prague (4) Steve Clarke (4) Suso (4) Warrior (4) West Ham (4) Wolverhampton (4) kontroversi (4) opponent (4) statistik (4) tahukah anda (4) winger (4) Bek kiri (3) Birmingham (3) Brad Jones (3) Brighton (3) Euro2012 (3) FacebookPages (3) Hillsborough Disaster (3) IFTTT (3) Jadual perlawanan (3) Joe Allen (3) John Flanagan (3) Jonjo Shevley (3) LFC TOUR 2014 (3) Liverpool Youth (3) Liverpool vs Man City (3) Liverpool vs Man U (3) Liverpool vs Southampton (3) Liverpool vs Spurs (3) Nabil El Zhar (3) Owner Liverpool (3) Penjaga Gol (3) Piala Europa Liverpool (3) Piala Europa. (3) Polisi (3) Pra musim Liverpool (3) Primier League (3) Totenham hotspurs (3) Undian (3) akademi (3) humour (3) loan (3) taktikal (3) Andre Wisdom (2) Anelka (2) Assaidi (2) Berita (2) Brazil (2) Carlos Tevez (2) Carta (2) Conor Coady (2) Contract (2) Damine Plessis (2) Danny Wilson (2) Dejan Lovren (2) Doni (2) Euro16 (2) Europe (2) Fabio Aurelio (2) Fabio Capello (2) GOL (2) Gerrard (2) Ian Rush (2) Insiden (2) Kahwin (2) Kargiakos (2) LFC TOUR 2013 (2) Liverpool vs Aston Villa (2) Liverpool vs Everton (2) Liverpool vs Fulham (2) Martin Kelly (2) Norwich (2) Patrice Evra (2) Peraduan (2) Player Of The Month (2) Rafa Benitez (2) Retired (2) Rival (2) Rumours Liverpool (2) Sammy Leee (2) Simon Mignolet (2) Skuad (2) Soroton Perlawanan (2) Trofi (2) VIDEO (2) Wembley (2) coach (2) formasi (2) games (2) match report (2) queen park rangers (2) rekod (2) scouting (2) staff (2) striker (2) 3-5-2 (1) Aaron Lennon (1) Adam Johnson (1) Alan Hansen (1) Alex Ferguson kena troll (1) Aly Cissokho (1) Anfield (1) Antonio Cassano (1) Arsene Wenger (1) BISNEZ (1) Beatles (1) Bek Kanan. (1) Benayoun (1) Bike (1) Bilbao (1) Bill Shankly (1) Blunder (1) Bolton (1) Bootroom (1) Borini (1) Burnley (1) Cardiff (1) Charles Itandje (1) Christian Zapata (1) Christopher Buchtmann (1) Columnist (1) Daniel Sturridge (1) Danny Ward (1) Danny murphy (1) David Martin (1) David Moores (1) David Trezeguet (1) David Villa (1) Dietmar Hamann (1) Dimitri Payet (1) Djimi Traore (1) Epic Liverpool (1) Exeter (1) FC Braga (1) Facebook Liverpoolkita (1) Fan Man U provokas (1) Fans (1) Fifa (1) Fifa12 (1) Flop (1) Gael Clichy (1) Gary Neville (1) Gerardo Bruna (1) Harry Redknapp (1) Hatem Ben Arfa (1) Hearts (1) History Channel (1) Honda (1) Howard Webb (1) Ian Ayre (1) Ian St John (1) Jack Hoobs (1) Jack Robinson (1) Jack Wolfskin. (1) James Milner (1) Javier Manquillo (1) Jersi Torres (1) Jerzy Dudeks (1) Jurulatih (1) Keji (1) Kesebelasan Utama (1) Kevin Keen (1) Krisis (1) Kristian Nemeth (1) Krisztian Nemeth (1) Kyrgiakos (1) LIVERPOOL 4-3 GUANGDONG (1) Latihan (1) Leighton Baines (1) Liverpool goal (1) Liverpool players (1) Liverpool vs Cardiff (1) Liverpool vs Norwich (1) Liverpool vs Robatnichki (1) Liverpool vs Robatnicki (1) Liverpool vs Stoke (1) Liverpool vs Sunderland (1) Liverpool vs Swansea (1) Liverpool vs Udinese (1) Liverpool vs Wigan (1) Majalah Bolasepak (1) Malaysia (1) Man Marking (1) Mario Gomez (1) Mascherano (1) Midfielder (1) Mourinho (1) Mouro Pederzoli (1) Nostalgia (1) Oldham (1) Peminat Liverpool (1) Penaja Liverpool (1) Penampilan ke 100 England Gerrard (1) Pengarah Strategik Bolasepak (1) Perlawanan Testimonial (1) Perolehan pendaptan Liverpool (1) Peter Crouch (1) Philip Degen (1) Platini (1) Press Conference (1) Ramadhan Liverpool (1) Raul Miereles (1) Roy Hodgson Tactic (1) Rumours Flamini Liverpool (1) SAS (1) SPUR (1) Sakit jantung (1) Samed Yesil (1) Sammy Lee (1) Sasaran (1) Sayembara (1) Sejarah (1) Sidang Akhbar (1) Stadium (1) Stamford Bridge (1) Stephen Darby (1) Steve McMahon (1) Suarez dan Sturridge (1) Swansea (1) Sylvian Marveaux (1) Testimonial (1) Titi Camara (1) Txiki Brigistain (1) Undang-undang (1) West Ham vs Liverpool (1) Zonal Marking (1) cetusan minda (1) children (1) cuba teka (1) degen (1) derby (1) diving (1) f (1) facebook (1) fantasy football (1) gaji (1) galacticos (1) goal lfc (1) hukuman (1) jokes (1) klasik (1) kolo Toure (1) liverpool 4-0 Spurs (1) maskot (1) pencabar (1) persahabatan (1) pre (1) preseason (1) protes (1) qpr (1) revenue income (1) santai (1) sayap kanan (1) setpiece (1) sponsor (1) squad (1) supporter (1) tips (1) tour (1) twitter (1) ulangtahun (1) youtube (1)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails